Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

Τα Πεύκα...


λυγίζουν απ' το βάρος τους,πλαγιάζουν απ' τον άνεμο,ριζώνουν στο πουθενά.Το σχήμα κι ο χαρακτήρας τους κληρονομιά, αλλά και επιρροή από το περιβάλλον τους. Άλλα γερτά, άλλα καμπουριασμένα, δυσκολεύονται να σηκωθούν. Άλλα περήφανα, βλέπουν ψηλά,ξεχνούν ότι οι ρίζες,

Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011

Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2011

Εντός θέματος....

Το δημοκρατικό καθεστώς ρυθμίζει χωρίς να εξουσιάζει.Το πατερναλιστικό* καθεστώς τηρεί μεν τις διαδικασίες, οικειοποιείται όμως την εξουσία αποτρέποντας με τον απειλητικό του όγκο και την γραφειοκρατική δομή κάθε συμμετοχικό όφελος.
Στέλιος Ράμφος - Φεβρουάριος 2008
*Πατερναλισμός: η, υπό το πρόσχημα της προστασίας, άσκηση πολιτικής, με στόχο τον έλεγχο και την κυριαρχία Θεσσαλονίκη.
28 Οκτωβρίου 2011

Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Υπήρχαν φωτογραφίες επί εποχής Μ.Αλεξάνδρου;

Η απάντηση είναι θετική. Απόδειξη η φωτογραφία του Μ.Αλεξάνδρου που τον δείχνει να εξορμά πάνω από τα κακοτράχαλα βουνά του Αφγανιστάν.

Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Ο Δημοτικός Σύμβουλος κ.Μάτης εξηγεί...


Αγαπητέ κύριε Αποστολίδη
Κάνετε πάρα πολύ σωστά και στην ανάρτηση σας για τα τραπεζοκαθίσματα, επικαλείστε το ερώτημα μου:

Κύριε Μάτη*, βγάζουν μάτι...





















κάθε μέρα και παντού οι παράνομες τοποθετήσεις τραπεζοκαθισμάτων

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Από ποια πόλη της Ευρώπης είναι αυτή η Φωτογραφία;



















Όποιος το βρεί θα κερδίσει τα εισιτήρια  για ένα ταξείδι σ' αυτήν. (του O.A.Σ.Θ...)

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

Η απάντηση της Αντιδημάρχου κ.Πασχαλίδου στην ανάρτηση "What's wrong?"

ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ....ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ…

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

WHAT' S WRONG?




















Ας συγκρίνουμε το αποτέλεσμα από τις δύο χορηγίες.

Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Τουαλέτες με (σε) θέα.

Μακράν οι καλύτερες.


















Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Ιδιωτικοί δρόμοι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Όλα τάχει η Μαριορή οι ιδιωτικοί δρόμοι της λείπανε. Έχουμε δει ιδιωτικά πεζοδρόμια, ιδιωτικές πλατείες, ιδιωτικά ρέματα, καιρόςήταν να δούμε και ιδιωτικούς δρόμους στο κέντρο της πόλης.
Ακραίες μορφές καταπάτησης του Δημόσιου χώρου αλλά απόλυτα προβλέψιμες. Ο κάθε επαγγελματίας θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά του να κάνει ότι του κατέβει (στο κεφάλι) αρκεί να επωφεληθεί απ' αυτό. Δεκαετίες τώρα, το βλέπει παντού γύρω του, το δοκιμάζει και αυτός, κανείς δεν του δίνει σημασία, οι αρμόδιοι υπάλληλοι και υπηρεσίες περί άλλων τυρβάζουν.
Η αδιαφορία και η ατιμωρησία είχαν τα αποτελέσματά τους. Το αίτιο και το αιτιατό ξαναλειτούργησε. Υπάρχει σωτηρία;  Θα σας πω όταν δω την πρώτη πορεία  αγανακτισμένων με τον εαυτό τους.
Είμαστε άξιοι της νοοτροπίας μας...

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Μήπως..(λέω γω)


είναι το καλύτερο σημείο για να γίνει ένα κέντρο πληροφόρησης για τους επισκέπτες της πόλης, καλύτερο και από αυτό που υπάρχει σκέψη να γίνει στην Α' προβλήτα; Γιατί:

Όμως...



















Tο μόνο μεγάλο μειονέκτημα της πιο πάνω πρότασης είναι ότι στο μέρος αυτό μαζεύονται τα πιο πολλά σκουπίδια του θαλάσσιου μετώπου

Ή σε καραβάκι στην Αριστοτέλους.

















Θυμάστε το καραβάκι-βιβλιοπωλείο του ΙΑΝΟΥ; Φανταστείτε κάτι ανάλογο αραγμένο στην παραλία στην Αριστοτέλους, με πλούσιο υλικό για την

Τέσσερις εικόνες, τέσσερις χιλιάδες λέξεις.


Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΑΚΑΤΑ: Οι ΠΡΟθέσεις της Τέχνης.

Μόλις πήγα, τέσσερις (!) χαριτωμένες κοπέλες με παρακάλεσαν να καθήσω σε μια πολυθρόνα εποχής, που ήταν κάτω από ένα δέντρο στο οποίο κρεμόταν ένα Αμπαζούρ που φώτιζε τον εαυτότου και την πολυθρόνα. Αφού στρογγυλοκάθησα με ρώτησαν τι μου φέρνει στο μυαλό η λέξη ΑΝΑΚΑΤΑ. Πριν απαντήσω, αναρωτήθηκα αν το νόημα της λέξης προέρχεται από την σύνδεση ή την αντι-παράθεσητων δύο προθέσεων, γιατί η τέχνη μπορεί να είναι και ΑΝΑ και ΚΑΤΑ. Ψέλλισα όμως άλλη εκδοχή, ότι δηλ. είναι τοποθετημένα μαζί πράγματα χωρίς λογική σειρά γιατί δεν υπάρχει λογική σειρά στην τέχνη, επειδή η τέχνη δεν είναι δημιούργημα της λογικής.