Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Επί τέλους ξυπνάμε απ' τον λήθαργο.


Για να διακρίνουμε το όμορφο από το άσχημο...
Στην πόλη αυτή θαυμάζουμε το αυτονόητο. Έτσι λοιπόν λέμε συγχαρητήρια σ' αυτούς που κατάλαβαν ότι η σωστή και εύκολα προσβάσιμη πληροφόρηση είναι δικαίωμα των επισκεπτών της πόλης. Πρέπει να κάνουμε εύκολη την ζωή του τουρίστα τις λίγες μέρες που είναι στην Θεσσαλονίκη. Πρέπει να του δώσουμε την δυνατότητα να
ξέρει τι υπάρχει και τι συμβαίνει σ' αυτήν την πόλη και επομένως την δυνατότητα να επιλέξει.Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και ο Δήμος σε μια άψογη συνεργασία έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ενδιαφέρον το έντυπο υλικό στο Περίπτερο πληροφόρησης που με τον καιρό θα καλύψει όλες τις ανάγκες για πληροφόρηση. Διακρίναμε μια υστέρηση στον τομέα των εκδηλώσεων. Ελπίζουμε ότι οι φορείς που διοργανώνουν εκδηλώσεις αλλά και οι μουσικές και θεατρικές σκηνές θα συνηθίσουν να εκτυπώνουν Prospectus (και σε ξένη γλώσσα) και να τα διαθέτουν και στα σημεία πληροφόρησης των τουριστών.
Τελευταίο αφήνουμε το θέμα της αισθητικής του Περίπτερου στην Αριστοτέλους γιατί είναι το μόνο σημείο που δεν μας ικανοποίησε. Συγκρίνοντας το στις δύο μορφές του, αυτήν του Φεστιβάλ Κινηματογράφου και την τωρινή καταλαβαίνεις ότι η δεύτερη είναι αποτυχημένη. Στο κάτω-κάτω γιατί επιλέξανε ένα διαφανές υλικό για να το καλύψουν; Θα μπορούσαν να βάλουν ένα Εμπορευματοκιβώτιο. Πιστεύω ότι θα αναγνωρίσουν το λάθος σύντομα και δεν θα διστάσουν να το επαναφέρουν στην όμορφη εκδοχή του.
Η ομορφιά στο περίπτερο του Φεστιβάλ δεν είναι μόνο στο να το βλέπεις και να βλέπεις συγχρόνως όλη την πλατεία χωρίς να λείπει το πίσω απ' το περίπτερο "κομμάτι", αλλά και όταν είσαι μέσα είναι όμορφο να νοιώθεις μέρος της πλατείας, να την βλέπεις και στις 360 μοίρες της.